Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Gidiyorum
 

Gidiyorum ne uzağa ne de yakına

Ben kendimden gidiyorum dostlar

Niye mi yeniden güzel başlangıçlar için

Yaşanmışlıkları geride bırakıp

İyi olan ne varsa yanıma katıp

Bütün hüzünleri geride bırakıp gidiyorum

Arada silkinip aydınlığa yürümek gerekir

Şimdi onu yapıyorum galiba

Nedeni var elbet

Asla hüzünleri sevmedim, sevmiycem de

Sevinçlerde yol alıyorum, gülmeyi seviyorum

Karanlığın ardındaki aydınlığa vurgunum ben

Hayat karalar bağlıycak kadar uzun değil

Belki yarını yaşayamıycaksın kimbilir

O yüzden hüzünlerde kalmamalı insan

Hüzünleri geride bırakıp gitmek gerekir bazen

Korkmuyacaksın yaşananlardan

Her yaşanan eğrisiyle doğrusuyla

Sana birçok şey öğretecek

Kim bilebilir ki yarının daha güzel olacağını

Herşey sizde başlayıp sizde bitiyor

Yüreğinizi sevgiden, yüzünüzü gülücüklerden

Mahrum bırakmayın asla

Bazen her istediğin olmayabilir

Ama hayatın sonu değildir hiçbirşey

Umut ettiğinden daha iyilerini bulursun belki

Sen yeter ki gülümse

Yaşanan hüzünlerden sonra silkinip doğrul yeniden

Bazen kendinden gitmeyi bil

Karamsarlığa dem vurup sızlanmaktansa

Yüreğini güzelliklere aç ki

Gönlünde umut kelebekleri uçmaya devam etsin

 

NURAY  ÇÖLGEÇENOĞLU

 

 
Toplam blog
: 20
: 446
Kayıt tarihi
: 04.03.13
 
 

1986 Nazilli doğumluyum. Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum. Mimar Bürosunda..