Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Gidiyorum
 

‘’vesselam.’’ 16.12.2015-23:23


Ayrılık rüzgârı esti içimde

Ve gitmeliyim o dilden

Kendimi toplayıp karanlığa

Kendimde daha uzağa

Gülüşlerin gömüldüğü anlardan

Ve sıkıldım sıkıldım bu diyarlardan

Ter terk ediyorum her şeye

Belki de hataları ört pas etmek

Yalnızlığa biraz daha demir atmak

Kimselerin dokunamayacağı

Kimselerin sevmeceyi bir yere

Dilsiz, sözsüz bir nefesimle

İçime yürüyorum yalın ayak

Can kırıkları kalbime bata bata

Anıların vedasıyla yaşayarak

Umutların körlendiği anda

Sevgilerin sahteleştiği durakta

Her şeyin öteleştiği gönüllerde

Ve her şeyimi alıp gidiyorum

Doğrumu, yanlışımı

Aşkımı, sevgimi bırakarak

Ömrümden terk ediyorum

Gün gelir savrulursa yapraklar

Bir son baharın çığırında

Bil ki ben ordayım

Bir yağmurun toprağa düşüşü gibi

Toprak ve suyun aşkı gibi

Çamurdan can verişi gibi

Toprak bana, ben o’ na susadım

Örtsün üzerimi yaşlı gökyüzüm

Ben cansız bir cesedim şimdi

Yokluğa yol alıyorum gidiyorum

Yazısız kalsın kalemim,

Kırılsın, kırık kentten geçerek

Ne seni yazdırsın bana

Ne de benim aşkımı

Son satırım olsun sonum olsun

Bu söylenişlerim sana uzansın.

‘’vesselam.’’

 

16.12.2015-23:23

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..