Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '21

 
Kategori
Şiir
 

Git Artık

     

                Senin olsun dünde kalan resimler

                Umutlarım yeter bana git artık

                Silindi hep hafızamda isimler

Lüle saçlar kalsın sana git artık.

                *

Beni benle bırak e mi kara kız

Hasretinden dudaklarım yara kız

Düş yakamdan, sokma beni zora kız

Zaman doldu anlasana git artık.

*

Rüyalara hergün girmek  ne demek

Sabah akşam gelir diye beklemek

İstemem ben yeni süre eklemek

Hakkım helâl, benden yana, git artık.

*

Silince sen emeğimi rehberden

Sorular bin, gelir durur her yerden

Umudum yok sisli-pustu seherden

Yokum işte, bak arkana git artık.

*

Hiç olmazsa şiirlerde kalırım

Hayâllerde bin teselli bulurum

Namelerde yine mutlu olurum

Sorma beni ona-buna git artık.

*

Hecem oldun, kelimemsin, satırım

Tuna boylum, al yazmalım, ıtırım

Biraz olsun kaldı ise hatırım

Kurban olam bakışına git artık.

*

Bir zamanlar coşkun akan pınardım

Nere gitsem rüzgârını tanırdım

Gündüz’de hiç sevda bitmez sanırdım

Yıllar bitti, geldik sona, git artık.

*

Gündüz Aydın

28 Kasım 2021 Saat:13.30

 

 

 

 
Toplam blog
: 51
: 174
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Emekli öğretmen, şair, yazar ve gazeteci. Geniş bilgi için (www.gunduzaydin.com) ..