Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '12

 
Kategori
Müzik
 

Gitme - benim şarkılarım

Gitme - benim şarkılarım
 

Sen adım gibi bildiğim

Sen adam gibi sevdiğim

Sen ne geçse içimden söyleyenim

 

Bazen her şeydin

Bazen hiç bir şey

Biraz çocuk biraz da bendin

Nereye gidiyorsun

Kimden kaçıyorsun

Gitme

Bize yazık etme

 

-Bitti mi?

-………….

-Bitmesi mi gerekiyordu?

-………………

-İlk görüştüğümüz günü hatırlıyor musun?

-…………..

-Dünya yasak aşklar günüymüş

-………………..

Mektuplarımı yırttın mı?

-………………..

-Sen bilirsin

-………………..

-Anıları yok mu etmeliyiz?

-………………

-Nasıl?

-………………

-Anıları silmeli miyiz?

-………………..

-Anladım… Telefondaki resimler… Tamam…. Siliyorum

-…………..

-Kalkalım mı?

-…………..

-İşin mi var

-…………..

-Kendime iyi mi bakayım? Tamam…

 

Tabi ki tamam kadınım. Senin için ben olmazım. Ne zaman oldu ki?

Tamam…

Hayatımın en zor, en uzun tek kelimelik cümlesi.

Tamam…

Şimdi giderim sensizliğimle… Yağmur da yağıyor dışarıda… Yağmurda ağlamak kolay…

 

Söylesem bir anlamı yok

Sussam gönül razı değil

Gitme diye bağırıyor içim

Gitme

Sende gitme

Çok ağır bu kelime

Gitme

Yazık bize

Gitme

Sende gitme

Çok ağır bu kelime

Yazık ikimize

 

Kömür karası gözleri, kıvırcık saçlı kızımın olası annesi.

Güle, güle…

Artık olamayacak hayallerin keşkelerin beklentilerin belkilerin sultanı..

Güle, güle… Güle, güle… Güle, güle…

Seni sevdim… Çok sevdim… Güle, güle…

http://www.dailymotion.com/video/xsykv3_gitme-ahmet-karakayan_music

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..