Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Gitme

Gitme
 

GİTME / Tahsin MELAN - Melanî


Hicran ateşini bağrımda yakıp
Elveda demeden çekip de gitme
Verdiğim buseler haramdır deyip
Sensizlik nârına yakıp da gitme 

Bir hiç miydi söyle bitmez sevdamız
Gönüllerce süren onca kavgamız
Kapandı mı şimdi günah sayfamız
Ellerim böğrümde koyup da gitme 

Nasıl bir oyundu bu bilemedim
Gözünden yaşları hiç silemedim
İstesem de sana bak gelemedim
Gözyaşların haram edip de gitme 

Fala inanıp da elimi verdim
Hayat çizgisinde adın var derdim
Şu kalan ömrümü önüne serdim
Kadir kıymetini bilip de gitme 

Pembe bir hayaldi vakitsiz soldu
Gülen gözlerine kederler doldu
Oysa beklentimiz ayrılmaz yoldu
Bir inat uğruna kaçıp da gitme 

Kurudu güllerim çalıya döndüm
Pervanem olmuştun ben sana yöndüm
Şavkıma gelince anında söndüm
Bir mumluk hârımda yanıp da gitme 

Kimseler görmedi son halimizi
Yağmurlar kıskandı bu sevgimizi
İçtiğin şişede bir dudak izi
Veda busem olsun deyip de gitme 

Cemalinde gördüm solmayan gülü
Edep irfan bilir hem de görgülü
Can kafesimdeki çalı bülbülü
Son defa cıvılda susup da gitme 

Kardelen misali doğdun gönlüme
Gençlik aşısıydın girdin ömrüme
Ne gerek vardı ki bunca zulüme
Her şey bitti deyip solup da gitme 

Kurudu dallarım karardı dünyam
Sen gittin gideli tükendi hülyam
Gecelerim sensiz umutsuz rüyam
Affetmem diyerek kızıp da gitme 

Ağlama ne olur dert etme beni
Bil ki yeter bana görsem gölgeni
Bir ah çeksem gelip bulur mu seni
Al tut ellerimi salıp da gitme 

Zümrüt oldu gözler ufkuna daldı
Kenetlendi eller terledi kaldı
Girdabın içinden boşluğa saldı
Hepsi bir masaldı kanıp da gitme 

Biz de yasak aşkın kurbanı olduk
Çiğdemce açıp anında solduk
Yabanda ararken gönülde bulduk
Yeşeren dallarım yolup da gitme 

Sen üzülme n’olur gamlanma gülüm
Bu halini görmek inan ki ölüm
Er geç göçtüğümde savrula külüm
Bir sitem yağmuru sanıp da gitme 

Sanma ki isterim dönmeni bana
Bu sevdayı içtim ben kana kana
Beni bırakıp da gittiğin ana
Bin pişman olursun şaşıp da gitme 

Melanî aşkınla yanıp yoğruldu
Hakk’ın rahmetine göçüp savruldu
Cehennem nârına yandı kavruldu
Hakkın haram edip küsüp de gitme. 

Tahsin MELAN - Melanî 

Şiirin seslendirilmiş sunumu: http://www.youtube.com/watch?v=Oga4DPm3yoU 

 
Toplam blog
: 87
: 3041
Kayıt tarihi
: 07.09.06
 
 

Çankırı doğumlu (1954). İlk ve ortaokulu tamamladıktan sonra liseye Ankara'da devam etti. Özel ti..