Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Gitme

Gitme
 

Gitme


Gitme ne olursun gitme, gidersen ölüm çalar kapımı,
Gitme benden gitme, gidersen müezzin söyler adımı.
Hayatımda hiçbir şeyi istemediğim kadar istiyorum seni,
Gitme, gidersen bir tabutun içine koyar gömersin beni.
Gidersen ikimiz için kurduğum hayalleri yok edersin
Gitme, yalvarıyorum gitme, gidersen ölürüm bilirsin.
Gidersem önce ağlar üzülür, sonra unutur deme,
Gitme, gidersen çıktığın kapı kurşun sıkar beynime.
Ne hayaller kalır geride ne de umutlar, hepsi olur mazi,
Unutma gidersen bir kalemde siler atarsın sevgimizi.
Kapattığın kapılar çarpar yüzüme, sonra dokunduğun duvarlar yıkılır,
En son adın kalır, adında unutulmayanlarla birlikte anılır.
Gitme uzaklara gitme, gidersen benimle birlikte ölürsün,
Gidersen ben seni beyazlar içinde göreceğime sen beni görürsün.
Gitme ne olursun, bir akbaba gibi gitmeni bekler ölüm
Gitme benden, gitme gözlerimden, gitme ellerimden gülüm

(2010)

Bu şiirimi ve yazdığım şiirlerden seçtiğim 10 şiiri okumak için aşağıdaki linke tıklayınız..

 

http://www.mehmeteminztrk.com/siirler/

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..