Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Gitmek... Biraz kaçmak.

Gitmek... Biraz kaçmak.
 

Kendimi bırakıp bir sehpanın üzerine gidesim var

Yanına da yalnızlığı bırakacağım

Birlikte çok vakit geçirdiler, alıştılar

Özleyeceğimi düşünmüyorum onları

Bir de ıssızlığı emanet ederim onlara

İyi baksınlar…

Yokluğumu dolaba kaldırdım

Bir de inançlarım için bir topuk bıraktım…

Cevaplarıyla dargın sorular sokağından geçeceğim

Sahte makyajlı insanların arasından

Arsızlıkların ortasına dalmadan

Figüran çeteleri uzaktan seyredeceğim

Yorgunluğum yüzümden okunacak

Yaşamla mücadelemden miras

Hep yanımda olacak.

Düş bozuğu ülkede yaşamak

Terli avuçlarda saklanan bir düş biraz

Şiir kazanlarından çekilen avuntular

Her yer ölüme sırıtan kargalar

Sürekli sağa çeken bir arabada

Ne çok insancıklar var

Ne çok umarsızlıklar

İsyanlarımı bıraktım onlara

Tepe tepe kullansınlar...
 

Şükran Demirtaş

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..