Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Gitmemezlik ettim

Gitmemezlik ettim
 

gidememk


Ayaklarım üşüyor diye kalkıp gitmemezlik ettim. 
Oysa herkes de bilir ki 
Gitmemek bir eylem değil.
Ben kabullenemiyorum bunu işte 
Gitmemenin açacağı yaralar var 
Gitmeyenin, kalacak gözü yollarda 
Bekleyenler kalkıp çay içecek 
Her yudum bir hasret türküsü 
İç sızlayacak mesela. 
Eylemdir tüm bunlar. 
Siz miskin miskin oturmak anlayın 
Gidememek ne ağır yüktür 
Ne ayak dayanır ne beyin 
Ne de artar kalp atışları 
Sessiz bir devrimdir belki 
Yıkarken bir yanı
Bir yanda yeni hayatlar kuran.
Kim bilebilir ki yarını? 
Kim anlar kıvrandıran sancısını?
Gidememenin…
M'S

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..