Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '14

 
Kategori
Deneme
 

Göçebe

Göçebe
 

Tren Yolculuğu


Göçebe olmak zordur be dostum…
Her yerde kapını çalacağın arkadaşın vardır, ama yardımına sığınacağın kimse yoktur.
Bir oradasındır, bir burada.
 
Göçebe olmak zordur be dostum…
Okyanusta bir gemisindir, hayallerini gerçekleştirmek için gittiğin yolda, durduğun limanlarda bir tutam destek yerine dirsek, ezer geçer yüreğinin derinliklerini.
 
Göçebe olmak zordur be dostum…
Komşuların yoktur, haftanın günlerinde özel anlar bulamazsın. Planlı bir günlüğün yoktur mesela.
 
Göçebe olmak zordur be dostum…
Karar verdiğinde demir atmaya; tutunacak dalın olmalı, güvenecek bir elin olmalı.
Sığındığın limanda bile geldiğini farketmezler çoğu zaman.

Ya sürünüp gidersin hayallerinin peşinde, ya da farkedilmeyi beklersin sığındığın limanda...

 
 
Toplam blog
: 5
: 83
Kayıt tarihi
: 11.11.13
 
 

1982 Çankırı Doğumluyum. İlk, Orta ve Lise Tahsilimi Çankırı da tamamladım. Ankara Üniversitesi Bil..