Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '16

 
Kategori
Şiir
 

Gökova aşığı

Gökova aşığı
 

Cennet Gökova


Elimde kemanım
İniyorum Muğla’nın Gökova’sına. 
Buluyorum yaşlı bir ağaç gölgesi, oturuyorum 

bakıyorum kadın azmağına.
Yalnız kalmış belli.
Nasıl beslenir koca azmak? 
Soru mu şimdi bu!
Çıktığı yer belli
koca sakarın altından 
Yalnız mı dedim?
Peki, bu kuş sesleri de neyin nesi? 
Sazlıklara bakıyorum
yuva olmuş Gökova’nın kuşlarına.
Ne kadar da mutlular.
Ben çalıyorum
Birlikte şarkılar söylüyoruz.
Arada bir ağaç yapraklarını oynatarak bize eşlik ediyor.
Nakarat kısmında ördekler başlıyor 
Vak, vak, vak…
Hani yalnızdın sen kadın azmağım? 
Bakıyorum peş peşe geliyor dostların. 
Aaa… O da ne? Balıklar bizi izliyor. 
Öyle kalabalık, öyle kalabalık ki 
Bak alkış tutmaya başladılar.
Şimdi keman daha güzel ses veriyor. 
Mutluluk şarkısına devam ediyoruz hep birlikte.
Birden pancar motorlu tekneler geçmeye başlıyor.
Pat, pat, pat… 
İçinde insanlar var. 
Şarkımız eşliğinde seyrederken azmağı
hepsinin yüzünde tebessüm.
Hava kararmaya başladı. 
Balıklar çekildi, ördekler uykuda.
Hepsi birden sustu.
Kadınım 
Kadın azmağım
Bak yine kaldık başbaşa.
Timur Kocabıçak
 
Ula Aşığı 15.11.2013
 
Toplam blog
: 5
: 60
Kayıt tarihi
: 05.06.16
 
 

Uluslararası  Ödüllü Şair. Muğla yemekleriyle 16 ödül kazanmış gurme. Ula Aşığı, Kerimoğlu Efe, Y..