Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

12 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Gökyüzü kadar kocaman bir kalbim var

Gökyüzü kadar kocaman bir kalbim var
 

Ve bu kalbin içinde siz blog dostlarım varsınız.

Son bir haftada hem üzüntüyü hem sevinci paylaştık sizlerle.

Bayram geldi.

Kara bayram.

Kutlasak olmazzz, kutlamasak hiç olmaz.

Biliyor musunuz benim çok kötü bir huyum var? Yaşadığım şokları kolay atlatamıyorum. 15 saat içinde verdiğimiz 15 can da bu şoklardan biri benim için. Ne yaptıysam gözyalarım durmuyor. İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor.

Ama sabahtan beri o kadar çok mesaj aldım ki, bu sefer de ne çok dostum varmış da haberim yokmuş diye seviçten akmaya başladı yaşlar.

Burada tek tek isim yazmak istemedim, sıraya koymak çok zor.

Ama A dan Z ye bütün blog arkadaşlarıma İYİ Kİ VARSINIZ demek istedim. Bana vatanımdan 4 bin km uzaktayken bile bayram sevincini, bayram heyecanını yaşattığınız için hepinize sonsuz teşekkürler.

Bayram dileklerimi yazmak zoruma gidiyor, sanki haksızlık olacak sehitlerime kızmayın bana ne olur.

Ama hepiniz sevdiklerinizle huzur, sağlık ve mutluluk bulun diliyorum.. Hayat bize yine acımasız yüzünü göstermezse nasıl olsa daha çok bayramlar kutlayacağız birlikte..

Hepinize yürekten saygı ve sevgilerimi yolluyorum. İYİ Kİ VARSINIZ.
 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..