Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '09

 
Kategori
Magazin
 

Gördüğüme, yaşadığıma mı inanacağım, size mi?

Gördüğüme, yaşadığıma mı inanacağım, size mi?
 

?


Saat; 04.30' u gösteriyordu. Yatak odamda, 'uyur uyanık' derler ya, öyleydim. Yarı uyanık gibi bir şey...

Birden, siyahlar giyinmiş uzun boylu; kel ve dört uzun parmaklı, büyükçe tek delik burunlu, dudakları olmayan küçük ağızlı bir adam odamda belirdi.

Ne yapacağımı şaşırmıştım, sesim çıkmıyor, bağıramıyordum.
- Dilim mi tutulmuştu ne...

Pencerenin önünde duruyor, tuhaf işaretlerle sanki bana bir şey göstermek istiyordu.
Kendimi toparladım.
Gözlerimi ovuşturup işaret ettiği şeye baktım. Bana gemisini gösteriyordu...

Belliydi bu dünyalı değil, uzaylıydı fakat kafamdaki tiplemelere hiç benzemiyordu...
Boyu uzun değildi, teni de karides kabuğu gibiydi.

"Şimdi beni ışınlayacak" dedim içimden, hatta bir ara ışınlanıyormuş gibi bile oldum.
Meğer ışınlamıyor, odamı uzay gemisi haline getiriyormuş.

Bir kişi aniden beş altı kişi oluvermişti.
Kocaman kafaları, gözbebeği olmayan siyah gözleri ile hepsi bana bakıyordu. Çok dikkat ettim cinsel organları yoktu. Önceleri korkmadım desem yalan olurdu ama o an bir burukluk ve bir hayal kırıklığı yaşamadım desem de yalan olurdu.

"Neyse" dedim içimden...
(Bu 'neyse' de bana Tuğçe'den kaldı. Tekrar 'neyse' diyelim, konuyu dağıtmayalım)

İnanılmaz sıcak kanlıydılar, insana güven veriyorlardı. Bir ara 'kaşla göz arasında' bana bütün dünyayı gezdirdiler, nasıl olmuştu hala anlamış değilim.

Düşünce yoluyla haberleşiyorduk.
Artık korkmuyor, aksine mutlu oluyordum...
Kısa sürede çok iyi anlaşır olmuştum, kim ne derse desin; onlar artık benim dostumdu.

Veda vakti gelmişti.
'Beni de götürün' dedim. Bana kibar bir düşünce tarzıyla, "henüz hazır değilsin, şimdi olmaz, sana iyi uykular" dediler.
Demek ki bana tekrar gelecekler dedim kendi kendime...
Bekliyorum...

<ı>Bana 'anlat anlat' diyorsunuz, 'boyunu postunu tarif et' diyorsunuz, sonra da benimle dalga geçiyorsunuz. Geçen Kumburgaz'da görmüşler. Anlattılar. Benim gördüğümün aynısıydı. Araştırma Merkezi de beni doğruladı.
Olayı ele alışınızdan rahatsız oldum ama bir daha ki sefere geldiklerinde, yani kesin sonucu aldığımda yine de size gerekli açıklamayı yapacağım...

- Omuzumda bir el var, yoksa...

* Şu Esra'nın programları yok mu, deli ediyor beni...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..