Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Göründü gerçek yüzün

Göründü gerçek yüzün
 

Bir zamanlar aldığım nefesimdin,

Olmazsa olmaz…

Hiç ileriyi göremedin, düşünemedin.

Dünü tartıştıkça, bugün olmaz.

Sonumuz felaketti, çok iyi biliyordum.

Dedim; ne olur, ne olmaz…

Sana göre; sen çoban, ben güttüğün

Koyundum.

İyi çoban, koyunun yününü kırkarken,

Derisin yüzmez…

Sen önce derisini yüzüp, sonra tüyünü

Kırkmak istedin.

Ölmüş koyuna, derisinin yüzülmesi,

Izdırap vermez, bilemedin.

Senin amacın;

“Üzüm yemek değil, bağcı dövmekmiş.”meğer.

Bağcıyı dövmeden, dilediğin bağdan,

Çatlayana kadar ye üzüm.

Gerek yok, çıkar, at maskeni artık,

Göründü gerçek yüzün…

Saadettin Güven

İstanbul
 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..