Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '22

 
Kategori
Şiir
 

Göz Bebeğimdeki Resmin

Sen kalbime girdin gireli,

Geceleri rüyamda,

Gündüzleri aklımdasın,

Yıllar geçti üzerinden sensizliğin

Ne bir toz düştü üzerine,

Nede yokluğunun eksikliği,

Gelmeyeceksin biliyorum,

Yollarını gözlemiyorum,

Olmayan resmini koydum göz bebeğime,

Her an sana bakıp seni yaşıyorum.

 

Sen saray burnunda bir bardak çayda kaldın,

Sacların ipek ipek parmaklarım arasında,

Mor çiçekli çiğdem kokulu,

Çınar ağacının dibindesin,

 

Unutursun diyor kalbim gönlüme,

Yıllar nelerin üzerini örtmedi ki,

Ne ateşleri söndürmedi ki,

Küllerini  bin bir yere savurmadı mı,

Unutamadım üzgünüm,

Deli gönül söz dinlemiyor,

Ve ben halen,

Tadına doyamadığım son ıslak öpücükte

Takılı kaldım.

 

Sen saray burnunda bir bardak çayda kaldın,

Sacların ipek ipek parmaklarım arasında,

Mor çiçekli çiğdem kokulu,

Çınar ağacının dibindesin,

 

 

 

 
Toplam blog
: 39
: 366
Kayıt tarihi
: 27.11.14
 
 

1966 yılında Giresunda doğdu, Bulancak Ticaret Meslek lisesinde okudu ve Anadolu Universitesi İşlem..