Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '20

 
Kategori
Güncel
 

Gözaltılar; FETÖ Aktif

3 yıl sonra hala gözaltına alınanlar, tutuklananlar…

Yeni FETÖ’cü bunlar, 3 yılda FETÖ’cü mü kalır.

Yani siz şimdi 3 koca yıl içinde FETÖ’cüleri belirleyemediniz mi ki hala gözaltılar, tutuklamalar…

Devam eden davaları demiyorum, olabilir.

Ben böyle görüyorum.

FETÖ bitmedi falan diyorlar ya ben işi daha ileri götürüyorum, örgüt faal bir şekilde devam ediyor ve sizin bu tutukladıklarınız sonradan FETÖ’cü olanlar.

FETÖ bitmedi bitirilemedi bilemem, şu anda tutuklananlar yeni FETÖ’cü.

Yani 3 yılda FETÖ’cü mü kalır; uçmuştur, şekilden şekle girer, kim beni tutuklasınlar diye bekler ki.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..