Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Gözüm (toprak reformu..!!)

Gözüm (toprak reformu..!!)
 

Deki
Gözümden vazgeçtim
Mutlu geçen yılarımız
Yaşanmışlıklar
Kalbime kazılmışlar
Nasıl geçecek!
Karabasan gibi!
Göğsüme çöküyor

Geceler çok uzun..!
Lakin 
Her sabahım sakin
Ve
Mağruriyetlerden uzak.
Merak etme
Alıştım alıştım!
Aymazlığa da alışacam..!

Geçmiş günlerin hatrına
Sormak isterim!
Karın tokluğuna
İş yapıyorsun
Pekiii
Şehrin efendisi !!
Fellah tır diyen·Zübeyde teyzenin Kemalini·

Durmuş ağam hiç anlatmadı mı?

Haydar emmi sana anlatır 
Şehirde komşu olmuşsun 
Sizin eski yarıcınız dı! (maraba)
Şekere derdiniz ya (tarla)
Nasıl şehir hayatı rahat mı?
Mutlumusun?
Geçmişini unutma,ağam
Geleceğini..!
Düşündün mü?

Üç beş haneli yerler Toki doldu 
Halil dostum
Köyler mahalle oldu
Yaşamı düşün
Düşün düşün
Yoksa ..!
Geçmişinde boğulursun
Rüyalardasın 
Uyan! 
Toprak reformunu istemedin
Bak şimdi
Topraklarını terk ettin!

Dostum, iyi düşün..!
Ben 
Kentte ikinci sırada olacağıma!
Köyde birinci sırada olmayı yeğlerdim 
Sen nediyon Durdu Hasan ağam
Köy daha iyi değil mi?
Uzak deme yahu uzaklık eskidendi 
Uzaklar yakın oldu gari
Şehirler topraklı ağa doldu
Peh peh peeeeh 
Keyfe bak. . !

Ne ettin hasan ağa, bu ne menem iştir?
Bunca toprağın hali nic olacak gari ağa. . ?

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..