Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '09

 
Kategori
Blog
 

Gözümde canlanır koskoca mazi (6)

Gözümde canlanır koskoca mazi (6)
 

Listeyi hazırlarken bazı isimler mükerrer yazılmış olabilir. Affola… Farkettiğimde veya bildirdiğinizde hemen düzeltirim.

Mükerrer yazmak neyse de, :))))) Mükerrer de kız ismi gibi… Ailenin ilk çocuğu kız olur, adını Mükerrem koyarlar. İkinci çocuk erkek beklenirken o da kız olur ve adını Mükerrer koyarlar… Mesela yani…

Konuyu dağıtmayalım pls. Ne diyordum?

Mükerrer yazmak neyse de; en büyük korkum, isimleri eksik yazıp birilerini gücendirmek.

Beni az çok tanıyorsunuz, kasıtlı olarak böyle birşeyi asla yapmam.

Sizden ricam, listeler tamamlandığında sayfamı ziyaret ettiği halde ismini göremeyeniniz olursa bana bildirmeniz.

Her ne kadar bunun olmaması için elimden gelen gayreti göstersem de, olası eksikler için bunları açıklamakta yarar var…

Anlayışınıza şimdiden teşekkür ediyorum…

Nostalji Serisi tamamladıktan sonra yeni bir konuya el atmayı istiyorum,

“İş ilanları” ile ilgili yazmak istiyorum. Öyle enteresan öyle komik iş ilanlarına rastlıyorum ki, şaka gibi…

Henüz iş bulamasam da şimdilik ilanlarla idare ediyorum:)

:) Nostalji Serisi kaldığı yerden devam ediyor

Ali Gel

Zeynep Tuğrul

Serdar Özdemir

Arslan.İlhami

Yağmur Zamanı

Mezopotamya Prensesi

Leylim

Yaşam Çiçeklerim

Ömerşerif

Arzu Karadağ

Ayna

Arif Şahin

Poine6

Şekerpınarı

Yprkck

Anı

Zirve

Yapukay

Ezgi Umut

Sesiz-Çığlık

Biraz

Cemal Hüseyin Çağlar

Abimopectore

Anatoliaaa

Güven Adıgüzel

Alyosa

Mustafa Uçman

Nilgün Çakıcı

Dilek.Ç

Felsefice

Mehmet Ali Bilgi

Ömer Alpdoğan

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..