Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Gözün takılı kaldı

Gözün takılı kaldı
 

Gözün Takılı Kaldı


Sevmekmiş bunun adı ateşte kalmak gibi
O ağacın altında sözün yakılı kaldı
Buruk olsa da tadı seline dalmak gibi
Kınalanan elimde! Sözün yakılı kaldı.

Sen dolandın ben baktım vefa mıydı sorduğun
Sildikçe cana aktım sefa mıydı burduğun
Canıma çakmak çaktım cefa mıydı yorduğun
Lal çığlıklı dilimde! Sızın çakılı kaldı.

Demiştim yemin etme çekip durma sözümü
Sanırsın yeni yetme sarıp yorma özümü
Gözüme daldın yitme varıp sorma yüzümü
Sırtı dönen yelimde! Yüzün bakılı kaldı.

Sızlattın yürek teli tuzu verip yarama
Yaştı kurunun eli beni derip arama
Gelir belanın yeli vazgeç erip narama
Akan sendin selimde! Gözün takılı kaldı

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..