Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '18

 
Kategori
Deneme
 

Gri İmparator!

Gri İmparator!
 

Siz hangi hükümdarın ülkesinde yaşıyorsunuz?

Ben Gri İmparatorun ülkesinde yaşıyorum.

Yaşamak zorundayım, ya da yaşamak zorunda değilim. Bilmiyorum.

Günlerim birçok zaman zorunda olup olmamam arasında verdiğim sonuçsuz çatışmalarla geçiyor.

Zihnimin galibi olmayan savaş meydanlarında birbirine düşman cansız düşünceler yatıyor yerlerde…

Kazanan yok. Kaybeden Benim.

Ağzı kapalı cam bir kavanoz içerisine bırakılan sinek gibiyim. Ne yöne uçsam geçit yok.

Ne yöne uçsam camın soğuğunu ve sertliğini iliklerime kadar hissediyorum.

Ama her kanat çırpışın sonu hüsran. Hatırlayamıyorum buraya nasıl girdiğimi; kendi hür irademle uçarak mı geldim? Yoksa etken bir irade beni buraya mı tıktı?

Ben Gri İmparatorun ülkesinde yaşıyorum.

O’nun gri heybetli beton yığınlarının arasında,  gri zehir saçan dumanları içerisinde…

O’nun ülkesinde renklere yer yok, maviye, yeşile, sarıya yer yok.

O’nun ülkesinde toprağa yer yok, insandan başka canlıya yer yok, çiçeğe, böceğe, kuşa, kurda yer yok.

O’nun ülkesinde ışıltılı bakışlara, şen gülüşlere yer yok. Donuk bakışlı gözler, ruhu içinde olup olmadığı belli olmayan bedenler yığılı her yerde!   

O’nun ülkesi büyümekte, cezbetmekte insanlığı, ışığa uçan kınkanatlılar gibi yığınlar halinde hipnoz halde ona koşmakta insanlık. Gücüne güç katmakta bilmek tükenmek bilmeyen hırsıyla, insan hırsıyla beslenmekte ve insan hırsı insanlığı zombilere dönüştürmekte.

Gri İmparatorun insanları hasta, mutsuz, huzursuz ve şuursuz…

Direnen insanların akşamları gizlice organize ettiği toplantılarda bir Yeşil Kral’dan bahsediliyor.

Kendisini görenler, ülkesinde yaşayanlar olmuş.

O’nun ülkesinde yağmurlar huzur okşar, güneş ve hayvanlar gülümsermiş.

O’nun ülkesinde ormanlar yeşil, göller mavi, toprak sarı kokarmış.

Eskiden, çok eskiden O’ymuş Dünya’nın ve insanlığın hükümdarı.

Ne zaman insan Gri İmparatorun esiri olmuş, o zaman başlamış büyük savaş.

Gri İmparator bir bir fethetmiş Yeşil Kralın diyarlarını… Acımasızca ve amansızca!

Ben Gri İmparatorun ülkesinde yaşıyorum. Ya da yaşamıyorum. Bilmiyorum!

Yaşamak? Bilmiyorum!

***

Saygıyla... 3 Ekim 2018 - Denizli / Özkan SARI

 
Toplam blog
: 102
: 4394
Kayıt tarihi
: 05.09.15
 
 

Kalın Sağlıcakla... ..