Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '10

 
Kategori
Anime / Manga
 

GTO (Muhteşem öğretmen Onizuka)

GTO (Muhteşem öğretmen Onizuka)
 

Great Teacher Onizuka (GTO) 43 bölümden oluşan bir anime serisi.. 99 senesine ait bir yapım.

Eikichi Onizuka 22 yaşına gelmiş bir serseri, ünlü bir çete lideridir.
O yaşa kadar bir baltaya sap olamamış hiç bir kız arkadaş edinememiştir.(Bu yönü biraz bana benziyor :) )
Bir heyecan olsun diye, öğretmen olmak ister. Tabi amaçta hayattaki başarısızlığın yanı sıra liseli kızlar vardır.

İlk bölüm stajyerliğini anlatır.Yanlış hatırlamıyorsam ilk bölüm 2 bölüm uzunluğundadır. Her neyse..
2. bölümde ise özel eğitim kuruluşuna girer. Tabi bu giriş, Müdürün Onizuka'nin içindeki öğretmenlik sevgisini görmesi vesile olur.

İşte Onizuka'nın serüveni burada başlar. Onizuka serseri tipi yüzünden bazı öğretmenler(başta müdür yardımcısı) onu dışlarlar. Bunla kalsa iyi, liseli kızlar hayali suya düşer alt sınıfa verilir, dahası rehberlik yaptığı ve daha önceki öğretmenleri tek tek postalayan sınıfı onu da postalamak için elinden geleni yapar.
Zavallı Onizuka bu iki grup tarafından devamlı okuldan atılmaya çalışılır...

Onizuka tüm bir entrikalara karşı duracak ve bize tatlı bir 43 bölüm izletecek. Anlayacağınız çok güzel bir konu seçilmiş.

Onizuka hakkında biraz daha bilgi vermek gerekirse bugüne kadar gördüğüm en iyi karizmayı sahip anime karakteri diyebilirim. Fakat espri olsun diye çok çizdiyorlar karizmasını. Tabi bu serinin komedi yanını oluşturuyor.

Ben bu seriyi tavsiye ederim yalnız bölümlerde çok aşırı bir heyecan yok, çoğumuza bu yüzden sıkıcı gelebilir.
Giriş ve kapanış parçalarına değinmek gerekirse giriş parçaları"Driver's High" ve "Hitori No Yoru" çok iyi. Bir de 2.kapanış parçası "Shizuku"ya bayıldım. Bunları hala sık sık dinler ve tavsiye ederim...

Bir de unutmadan serinin Live action'su(canlandırması) da mevcut. Aşağıda resmini görebilirsiniz. Ben seyretmedim, fotoğraftaki o japonda Onizuka ruhundan eser yok.

 
Toplam blog
: 27
: 906
Kayıt tarihi
: 21.01.10
 
 

1981 yılında İstanbul'un biricik semti Kadıköy'de doğdum. Mezun olduğum alanla ilgisiz olsa da Fel..