Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '08

 
Kategori
Gönüllülük
 

Güç ver bana

Güç ver bana
 

Bana güç ver


Sen yalnız, sen sevdin,

Anlasanda anlamasanda,

Kanatmadın yüreğimi.

Almadan yalnız sen verdin,

Hüznüm okyanuslarımı taşırdı,

Darmadağın oldu düşüncelerim, hedeflerim,

Kimliğime küstüm,

Hesap verdim geceler boyu,

Ezdim, üzdüm kendimi biliyormusun,

Sen üzülme diye.

Kırıldım, kırıldım büyümeyen çocuk kalbimle,

Ayağa kaldır beni,

Güç ver bana,

Onar beni saf sevginle.

Al incinen yüreğimi, toprak eline.

Sıcak elinle tut elimden yine,

Sil kanayan yaralarımı,

Kendime getir beni sevginle,

Her zamanki gibi güç ver bana anne.

 
Toplam blog
: 36
: 515
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

Dünyaya misafir geldim. Özel bir şirkette muhasebe bölümünde çalışıyorum. Kitap okumayı, yazmayı ve ..