Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '14

 
Kategori
Şiir
 

Gülen gözyaşı

Her gece aynı rüyayı görüyorum;

Uçsuz bucaksız uçuyorum,

Güne tel örgülerde uyanıyorum.

Komik bir hayat yaşıyorum;

Gündüzün boy boy duvarlar örüyorum,

Gecesi  pembeye boyuyorum,

Gün boyu sonsuz sınırlar çiziyorum,

Gece maviye koyuyorum…

 

Yaşama inat ölüme koşuyorum,

Özgürüz!  hayal kuruyorum…

 

Aşkı ayaklar altı çiğnememeli;

Duygular durağı binmeli,

Bir çınar gövdesine aşkı çizmeli,

Ah gölgesinde sevişmeli.

Bağbozum! cümbüş gece gündüz içmeli;

Gölde bir kayık öpüşmeli,

Bak gün batımı güneşi gevşetmeli,

Ahmak zamanda aşk etmeli…

 

Bir kahkaha, gözyaşı! bunu bilmeli,

Hayat şu an! gülüp geçmeli…

 

(ABBA: 27 Kasım 2014. İyi ki doğduumm..:)) 

 
Toplam blog
: 156
: 390
Kayıt tarihi
: 04.10.13
 
 

Ayça Marangoz Coşar, Üniversite, Akademi istanbul, Gazeteci Abbas COŞAR , Mektebi Mülkiye, Ye..