Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Güllük-Oba=Mutluluk!...

Güllük-Oba=Mutluluk!...
 

Güllük, Oba; indin deniz, çıktın deniz; mavilik=mutluluk.


Güllük. Saati söylemiyoruz. Saatlerdir konuşuyoruz. Aslında Güllük konuşuyor, ben dinliyorum. "Aslında"yı ben çok seviyorum Güllük, bilmem sen nasıl buluyorsun? Birazdan akşam olacak. Bu Oba'da akşamın ışığı da bir başka güzeldir. Göreceğiz.

Aşk'ın yüreği yüreğimde dalıp gitmek denize...

Sana geldiğimden beri saçlarımı taramıyorum. Çotur çotur sendeyim. Birazdan biliyorum, aşırı mutluluktan,mavilikten, ışıktan başım tutacak; olsun, yine de sende sabaha kadar güleceğim.

Kelebekler, ne çok kelebek vardı öyle, dans ediyorlardı güneşli rüzgarda.

Ben bu kadar kelebeği bir arada bu kadar kalabalık hiç yaşamamıştım...Haklısın Güllük, insan sende yaşlanmaz. Denizine yaslandım.

Ben sende o inmeleri özlemişim ilk, sonra o çıkmaları; ne çok şarkı söyleyip, ne çok ahhh!...çekmişim.

1. Not: Gülmesini bilmeyenler maalesef bilemeyeceklerdir Güllük'ü.

2. Not: Güneşin batmasını bekliyorum, Güllük gülüyor; ben de güneş hiç batmaz ki, diyor; inanırım.

3. Not:

Güllük o romanı okuyordu,
ben o şiiri,
ilk bitiren kazandı:
hayat!

4. Not:

Güllük güzellik,
güzel iyilik Güllük,
babadan alıntı,
baba diliyle
hem umut,
hem de mutluluk
öbek öbek,
Oba Oba.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..