Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '19

 
Kategori
Mizah
 

Gülmek İstiyorum

Gülmeye hepimizin çok ihtiyacı var. Etrafımızda olup biten üzücü olaylar hepimizi çok yıprattı. Herkes yakınıyor, açık açık dertlerini söyleyemiyor, içine atıyor kendilerini yıpratıyorlar. Şu iki günlük dünyada üzülmeğe hiç gerek yok. Aşağıdaki fıkralarla gülüp dersler çıkaralım, umarım sıkıntılarınızdan bir an olsun sıyrılırsınız..
NAHİDE ÇELEBİ


BİR BARDAK SU
Adamın biri yabancı bir şehirde, bir evin kapısını çalarak bir ricada bulunur : “Çok susadım ve buralarda su bulamadım. Lütfen bana bir bardak su verir misiniz? Kapıyı açan çocuk, adamın yüzüne bakarak:: “ İstersen ayran getireyim,” der. .Adam bu teklifi memnuniyetle kabul ettikten sonra, çocuk bir çanak ayran getirir. Adam ayranı içtikten sonra çocuk: “ İstersen daha getireyim, “ der.  “” Zahmet olur yavrum.” “ Hayır ne zahmeti. Zaten bu ayranın içine fare düştüğü için nasıl olsa dökecektik! Bunun üzerine, adam iğrenerek elindeki ayran çanağını hiddetle yere atıp parçalayınca, çocuk feryadı koparır: “ Anneee, kapıdaki adam köpeğin çanağını kırdı.

KADIN LAFIYLA
Erzurum hava alanında yolcular uçağa binmişler. Kapılar kapanmış ve hostes: “Sayın yolcular lütfen kemerlerinizi bağlayınız” demiş. Kimse bağlamamış. Hostes durumu pilota anlatmış. Pilot mikrofonu eline almış : “Hele dadaşlar, kemerlerinizi bağlayın da havalanah” diye anons edince herkes kemerlerini bağlamış. Hostesin şaşkınlığını gören Erzurumlu pilot şöyle demiş: “Erzurumlu kadın lafıyla iş yapmaz.”

SOYGUN
Soyguncunun biri bankaya girmiş. Çekmiş silahını havaya ateş etmiş. Herkesin yere yatmasını istemiş.
Kasalardaki paraları toplamış ve kapıya doğru yönelmiş. Tam çıkacakken oradaki bir adama sormuş
Beni gördün mü? Adam şaşkınlıkla Evet gördüm. Deyince çekmiş tabancasını adamı alnından vurmuş.
Tam tekrar kapıya hamle etmiş ki; kapının yanında bir karı koca duruyor. Adama sormuş: Beni gördün mü?
Adam gayet soğukkanlı bir şekilde yanıtlamış Valla ben hiçbir şey görmedim, ama benim hanım gördü sanıyorum.

ÇARPINTI YAPIYOR
Erzurumlu, Bayburt'a gitmiş, kahveye girmiş: “Hele gardaş bir çay getir de içah” demiş. Peş peşe 29bardak çay içmiş. Bayburtlu sormuş: Ağabeyi daha çay getirim mi? Erzurumlu elini kalbine götürüp yanıt vermiş: “Yoh gardaş 30 bardah oldi mi çarpıntı yapir.”
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..