Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

 
Kategori
Özel Günler
 

Gülüşlerinizi özledik

Gülüşlerinizi özledik
 

İnternetten alıntı,


Sevgili çocuklar Yeryüzünde bayram hediye edilmiş birer Türk evladı olarak çok şanslısınız. Geleceğimizin onurlu temsilcileri olacağınıza gönülden inanan, MUSTAFA KEMAL ATATÜRK büyüklere değil siz geleceğin çağdaş  beyinlerine emanet etti. Bu güzel bayramı, O armağan etti de biz emaneti aldığımız gibi teslim edemiyoruz, hep buruk bayramlarınız nicedir.

“Bugün 23 Nisan neşe doluyor insan” diye coşku dolu şiirler okunurdu, bayrak bayrak dolaşırken çocuklar alanlarda, sizler yimibirinci asrın çağdaş çocukları daha çok haketmişken gülüp oynamayı, doya doya bayram coşkusu yaşamayı, birbiri ardına yüreğimize çöreklenen acınızdan bırakın dolu dolu yaşanması gereken bayram coşkusunu, gülüşlerinizi özledik nicedir. Her şeye rağmen güzel günleri hakettiğinize ve mutlaka göreceğinize inanıyorum. Çocuklara bırakıyorum sözü; Kahkaha olamasa bile gülümseme armağan edebilirler belki de;

Resim

Leyla, ağacın altına oturmuş resim yapıyordu. Babası kızın elindeki bomboş kağığıdı görünce sordu :

- Leyla, ne resmi yapıyorsun bakayım?

- Çimenlikte bir keçi resmi.

- Çimenler nerede?

- Keçi hepsini yedi.

- Ya keçi?...

- Yiyecek birşey kalmayınca o da gitti.

Hepsi bu kadar mı? diye atıldı.

Küçük Aylin'e teyzesi bir milyon lira vermişti. Küçük kız bir şey demeden parayı cebine attı. Bunun üzerine annesi söze karıştı.

- Aylin, teyzene ne demen lazım?

Aylin cevap vermedi. Anne bunun üzerine yardım etmek istedi.

- Baban bana para verdiği zaman ben ne diyorum?

Birden gözleri parlayan Aylin:

Hepsi bu kadar mı? diye atıldı.

- Kimseye mahcup olmayalım.

Konuklar gittikten sonra annesi kaşlarını çattı:

- Bugün beni çok utandırdın Orhan.

- Neden anneciğim?

- Sana kaç kez söyledim, "Eve konuk gelince insan oturduğu yerden kalkıp hoş geldiniz der, el sıkar, gelenlere yer gösterir." dedim.  Senkoşup baş köşeye kuruluyor, bir daha yerinden kalkmıyorsun.

- Ama babam öyle demiyor.

- Ne diyor?

"Ozan" diyor, "konuklar gelince hemen koşup kanepenin sağ yanına otur." diyor.  "Kanepenin kumaşı yırtılmış, annen de bir türlü dikmiyor. Kimseye mahcup olmayalım."

Internetten alıntıdır.

Siz siz olun çocuklar umudun yakasını bırakmayın!  Umudun  zerresini ziyan etmek günahtır. Böyle zamanlarda!

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMINIZ  Kutlu olsun.   

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..