Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '11

 
Kategori
Mizah
 

Gulyabani, beni Milliyet Blog'dan kovdurttu (!)

Gulyabani, beni Milliyet Blog'dan kovdurttu (!)
 

Yakın geçmişte bir rüya gördüm:

Yönetim okuyucuya  bir iyilik yapıp, bundan böyle şiir miir yazma senin yüzünden site süratle  boka sarıyor diyerekten tedbir almayı düşünüyor akabinde de mailime bir not düşüyor " Sayın A-BLOK lütfen edepli şiirler yazın olmuyor böyle (!)"

Şiirimi yeniden okuyorum: Ülke bütünlüğünü bozan bağımsızlığını açıkça tehdit eden satırlar yok değil. Onları cımbızla ayıklarcasına defediyorum. Yeniden görüş ve değerlendirmelerine sunuyorum..

Rüya bu ya, bu seferde karşıma gulyabani dikiliveriyor,

" Bu ne, ne bu? Sen kabalığı huy edinmişsin. Estetik değerlerden yoksun geleneğe ve bütün sosyal değerlere aykırısın be adam ! "

Gulyabani bed sesiyle şiirimi kulağımı delercesine okuyor:

 “Ve işte kafes. Tunçtan, ağır mı ağır.

Kuşumun kanadı kırık , türküleri nakarat..

Hazretin aklı hep terelelli.

 Bense yorgun bitik

Bir müjde bekliyorum

Yeni bir sıkıntının içinde..

 ".Alışık değilim, satılık bir cariye gibi hissediyorum kendimi." desem de gulyabani tepemde sövüp duruyor.

nihayet,

 Avare uykumdan uyanıp, neyin nesi bu istasyon diye soruyorum..

Milliyet Blog arkadaşım, milliyet blog !

Gönül rahatlığı ile şiirimin son mısralarını yazıp uykuya dalıyorum,

"Yum gözlerini kuşum düşünme sebebini

Aldırma,

Nasıl geçtiyse şenliklerimiz

Matemlerimiz de geçer..

Günün birinde”

 
Toplam blog
: 54
: 393
Kayıt tarihi
: 13.07.11
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Lise yıllarımdan beri minik denemeler yazıyorum. İnternetle tanışmamız biraz ..