Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Günah

Günah
 

Gözlerine düştüğüm andı günah tohumları ekişim.


Bir günah işledim bu gece,
Seni düşledim baştan aşağı nü,
Bir günah işledim senden habersiz,
Ruhuma giydirdim ölümü
Ve gözlerine baktım son defa,
Dudaklarında yandım hayalinin,
Tüm günahları sigarama sardım,
Seni duman duman içtim,
Senden uzakta senden habersiz,
Ruhunla seviştim, bir günaha,
Bir günah daha ekledim 
Suskun ve hapis çığlıklarıma 
Bekleyişlerimin ızdırabını yaşadım,
 
Seni kendimde buldum,
Sende kendimi aradım,
Gözlerin düşlerimin ilhamıydı,
Ruhunu kendime sakladım,
Egoistçe bir düşünceydi belki,
Sensiz seni yaşamak
Ve sen yalnız bende ölümsüzdün,
Bende özlenendin,
Senden uzaklarda sen diyerek bu gece,
Ben bir günah işledim,
 
BAKİ EVKARALI
 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..