Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Güncellenmeliyiz!

Güncellenmeliyiz!
 

Çok ırkçı bir Milletiz arkadaşlar! En devrimci ve en liberalimizde bu var!

Nasıl anladım?

İşim gereği dünya blog dünyasını inceliyorum! Dünyanın en tanınmış insanlarının bloglarını da okuyorum haliyle!

Kendilerini anlattıkları “Hakkımda” yerinde “Sevdiğim yemekler” kısmı var. Onları da inceliyorum o kişi hakkında kanaat sahibi olmak için!

Şaşırıyorum!

Ünlü bir Fransız bloger sevdiğim yemekler kısmına “Büryan kebabı”nı yazmış!

Amerikalı biri “Islama köfte” yazmış!

“Akçaabat köfte” yazan İngiliz gördüm!

Bizde ırkçılık diz boyu!

“Yaprak sarma”dan tutun da “kuymak” bile yazan var!

Adanalı ise "Adana kebabı" yazmadan edemiyor!

Kayserili ise "Mantı!"

Neden “kurbağa bacağı” yok? Neden “suşi” yok? Neden “fırında tırtıl çorbası” yok?

Nasıl globalizm böyle?

Yeniden yapılanmakta olan Milliyet Blog camiasının bu konuya yakın alaka göstereceği inancındayım!

Başta ben “Hakkımda “kısmını güncelleyeceğim!

Sevdiğim yemeklere “ çekirge kavurma “ yazacağım!

Değişmeliyiz arkadaşlar!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..