Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Gündelikçi İmine

-Emine gelmedi mi daha hanım?
-Yok ayol, Paris'ten aldığım döpiyesimi nereye koymuş ara da bul, hani eli çabuk olmasa bir dakika durdurmayacağım!
-Aaa, bak kadının hakkını yeme Bekıs. Allah kadını çözüm üretmek için yaratmış. Evet, bazı tuhaf huyları var ama, güvenilir en azından.
-(çlık, çıt!) Gunaydııın. Ben geldiim, herkeş getsin gayrı.
-Hoş geldin Emine'cim. Biz de, nerde kaldı gözümüzün çırası diyorduuk!
-Belgız hanım, bak şu gocana luzum iden kelimeleri söyle, eğleşmesin beniynen. Süğsünü eğri gocaman adam. Bakele yiye yiye dambıralara dönmüşsün. Herkeşinen ağlençelik ideceene , yat yuvallan da bir çimcik etin erisin kümbeet!
-Ama bak kızarım Emine , ne diyorsun anlamıyorum ama hakaret ettiğini sezinliyorum .Haddini bil canıım!
-He, hee! temam annadım fazla gonuşma. Şu gıyafete bak , gırmızı köyneknen yişil cızgılı pantul ne keleş yakışmış birbirine öyle. Belgız hanım, vallaha gettiğin yirlerden üç-beş efendi gılığı al gel bu gadersize, yazık yav. Yazıhaneye bunu tanımıyan bir kimse getse, eline üç-beş guruş sıkışdırıp geder vallaha.
Belkıs-A, aa niye ayol ?Nesi varmış aşkımın kılığının? Giorgio Armani şekerim o takım. Senin semt pazarlarından aldığın, ne idüğü belirsiz çaput kumaşlardan değil. Lutfen kes artık, bak akşam muhteşem bir konserim var. Düet çalışmam lazım, hadi canım başla işine. Mahmut, öğleden sonra ofistesin değil mi?
-Evet ruhum ne vardı?
-Bizim korodan Durusu bey'in İtalyan arkadaşları geleceklermiş. Buradan ev almak istiyorlarmış, o da senin sitelerden dubleksleri önermiş. Öğleden sonra ararlar seni.
-Ama hayatım, bizim o projedeki konutlarımız tükendi. 57.etap başlayacak, ordan gösterelim.
-Ay ne güzel, bu etabın adını ne düşündünüz, belli mi?
-Valla Bengisu " Sarı Suda Yüzen Ördek " olsun diyor, ama tutmadık ya.
İmine-Yok canıım, olmuşkenez "Yişil ördek gibi daldım göllere" ossun. Töbe, töbee! Bu ney adı gardaşım? Maalle adının bile bir manası varıdı esgiden.
Belkıs-Ay Eminecim çok hoşsun kıız. Bu senin söylediğin oratoryo değil mi?
Emine-Bilmiyom ki Belgıs hanım, emmim ırahmatlık bağlamayınan bek gözel çalardı bu türküyü.
Belkıs-Evet, eveet !Hatırladım, biraz mırıldan bakiim.
Emine-Yok ben utanırım hanımım, Maamıt abiy bilir o söylesin.
Mahmut-Bilmem mi yahu, çok da severim ayrıca. Seeen düşüürdüüün beeniii dildeen dillereeee!
Emine-Başım alıııp gedeeem kurbeeet illereee/ ne seeen benii uunuut neeedeee ben seeniii!
Belkıs-Mahmuut, ben bir şarkıya davet edince katılmıyorsun, Emine hanım isteyinceee.. akşam konuyu neticeye bağlarız bi tanem. Şimdi çok işim var, ama yazdım bi kenara unutmam!
Mahmut-Aşkolsun karıcım ya, gerdin yine beni hiç sebepsiz.Yapma lutfen, gel öpiim çıkıcam!
Belkıs-Mahmuut, güle güle kocam. Sebeb-ül psikolojim, denge bütünüm!Yediverenim, sevda böceciğim benim .Giiit!
Mahmut-Eminee, saat 12 de Belkıs'ın turuncu ilacını vermeyi unutma lutfen. Hadi ben gittim!
Emine-Bu herif gafadan oynaaak, ben diyom kimseler inanmıyor. Bak gene aynısını yaptı. Yahu gardaşım , sen gittiysen bu ben gittim diyen kim? Ne şekil cüvaplar bunlar? Get belki gelmiyesin. Al işte, gadın gine gendinden geçti. Belgız hanııım, uyan anam uyan hadi. Her zabahınan bu gadın, bu herife öğkelenip bayınıp gediyor. Gine nooldu ki ya?
Belkıs-Emine, burda mısın? Bana biraz su ver. Son günlerde ilaçları ihmal ettim, gitti mi kalpsiz adam? ü-hüü!
Emine-Getti, getti. Belgız hanım, sen de bek naziksin, hassassin anam ya. Allah için, adam sana bişiy dimedi ki. Gene ney oldu da heraretlendin yahu?
Belkıs-Oof, of Emine. Anlatsam anlar mısın? Senin kocan seni aldattı mı hiç?
Emine-O-hoo düvamlı aldadır. Nooldu ki?
Belkıs- Ne? Nasıl bu kadar kolay söyleyebiliyorsun Emine? Nasıl devamlı aldatıyor ve sen biliyorsun ve hala onun karısısın öyle mi?
Emine-Ötekinin garısı olsam n'olacak ki hanımım? Boş geç bu datsız meseleleri. Ben o defderleri çokdaan bohçama goyup sandığa attım.
Belkıs-Hangi sandığa ayol?
Emine-Köyde tertemiz hayallerimle beraber doldurduğum çeyiz sandığıma, hepsi yalanmış. Bunlara gafayı dakarsan, bak ağşamınan gonserim var diyon. Vallaha sesin soluğun çıkmaz , irezil olun. Galk elini yüzünü yıka, gözeelce bir gayfaltı yap işine git benim gözel hanımım.
Belkıs-Keşke senin gibi naturel bakabilsem hayata.
- Bakarsın bakarsın sıkma canını, hayat ne tarafa istiyorsa o tarafa zorunan bakdırır insanı. Hadi ben işime başlayım gayrı. Seevdiğim cemaaalııım/güneeeşim ayımmm...

 
Toplam blog
: 95
: 736
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Emekli öğretmenim, 52 yıllık hayatımdan amatör mizah, bağlama, sürrealist resimler, yitikler, sev..