Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '13

 
Kategori
Mizah
 

Günlük 3

Günlük 3
 

Karanlık hemde kapkaranlık olunca günlük resmi ancak bı kadar gözükor. İdare ediverin gali.


" Annemin gündüz Keriman teyzelerde olduğu, yaprak döküm ayının içinde ki, senesi değişmeyen gün.

Belediyenin sokak kaldırımlarını temizlemediğinden konuşmuşlar. Belediyenin temizlik arabası akıllı ki bizim buraların halkı genizden çekerek getirdiği tükrüklerle kaldırmları hatta yolları yıkamakta.

Bazı model araçların özellikle camları açık olanların yola poşet, meyve kabuğu, hatta telefon bıraktıklarını gördüm. Tüm bu değerli şeyler yolların çukurunu kapatmakta kullanılıyor. Aslında değerleri daha fazla ya neyse değerini o araçların sahibleri öğrenene kadar idare edeceğiz. Belediye çukurları kapatmak için tam temizlik yapmıyor olabilir.

Üçüncü kattaki ve onun altındaki katta oturan Selami amca ile Zahide teyze sağlıklı ve zayıf yaşamak için okudukları yazıların fotokopilerini sarkıttıkları sepet aracılığıyla paylaşıyorlar. Aslında sepetin yerine kendileri merdivenden inip çıkarak bu gündelik yazıları paylaşsalar zayıflayacaklar.

Harun bakkal "çikolatayı" yine yazmadı. Elbet birgün kendi itiraf edecek. Sabırlıyım bekliyorum.

Bakana a-mail attım (1.kaliteli mail oluyor). Madem ucuza suni gazı almıyor ama ucuza satıyorsak. Az karla bizim ucuza sattığımız o suni gazı bize pazarlayacak ülke ile anlaşalım diye.

Konu dışı soruyorlar neden doğal gaz demiyon diye? Babam benim çıkardığım gaz doğal dedi. Babam doğruyu bazende olsa yakalıyor. Öğrendim o gaza koku vb. maddeler katıyorlarmış. Ve haberlerde beğenmediği bir şey oldumu da alın size deyip doğalı salıyor.

En çok da devletin kuruluşunun haber kanalında "iyi haberler" lafı ile kapatmalarına salıyor.  İyi haberler lafı  hakikatten ne anlam taşıyor? Mesela ölümlü trafik kazası haberi kötümü? Bir kısmı için kötü, bir kısmını ilgelendirmiyor. Ama ölünün gömülmesinden, yedisinden, elli ikisinden, mezarından ve yandan kazanan diğerleri için yani hocası, pidecisi, şekercisi, mermercisi, basmacısı ve taşımacısı vb.için iyi haber.

Bu sıralar babam notlar alıyor? Sordum? Bizim zamanımız yaklaşıyor evlat, her beş ve dört senede bir hatırlanıyoruz. Unutmamayayım diye yazıp cebime koyuyorum dedi. Onun sırrı!

O notları okuya bilirsem sana yazarım günlük. Beklemen dileği ile kapatıyorum. Ampülü kapatmayacağım zira televizyonda korku filmi var. "

 

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..