Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Günü gülümseyerek karşılayın

Günü gülümseyerek karşılayın
 

Günaydınlar, günaydınlar....

Nasılsınız? Umarım iyi bir gün geçiriyorsunuzdur.Şu an saat 6:30, gün yeni başlıyor. Günü gülümseyerek karşıladım. Hep böyle yaparım. Her yeni gün benim için kutsal bir armağandır. Verilen bu kutsal armağanı nasıl asık suratla kabul edebilirim ki? Sabahın ilk ışıkları, gün hafif ağarmış, dışarıda kuşların birbirlerine ötüş sesleri, belkide biraz da rüzgar sesi. Hayat koskoca soğuk bir geceden sonra yeniden canlanıyor.Herşey canlanmaya hazırken benim yatakta ne işim var yahu?Dışarı çakap derin bir nefes alıyorum.Ooohh....Uuuyyşşşş üşüdüm bir an ama inanın bu nefes herşeye değer.Hıhh bu arada hemen bir kaç bilgi vereyim.Sabah kalktığınız zaman vücudunuz dik bir şekilde bir kaç defa derin nefes alıp verin.Bu sizin koskocaman bir gece boyunca yavaşlayan kan dolaşımınızı hızlandırmak ve normale çıkartmak içindi.Ardından kahvaltıya kadar da iki bardak mutlaka fazla soğuk olmayacak şekilde iki bardak su için.Bu da sizin bağırsaklarınızı düzene koymayı sağlar.Güne bu şekilde daha da sağlıklı başlamış olursunuz.

Unutmayın....Hayat çok güzel ve herşey tamda istediğiniz gibi .O halde güne başlarken mutsuz olmanızı gerektirecek şey ne?Hadiii bırakın şu asık suratları.Hayat size gülümserken siz neden o dünyalara bedel gülüşünüzü ondan esirgiyorsunuz?Bu kadar cimri olamazsınız.Güne nasıl başlarsanız büyük çoğunluğu öyle geçer.Gününüzü güzel geçirmekte zehir etmekte sizin ellerinizde.Hadii şimdi koskocaman bir gülümseme atın ordan bana.Artık günü gülümsemeyle karşılayacağınızı söyleyin.Bir gülümsemeyle sizden birşey eksilmez, değil mi?

 
Toplam blog
: 29
: 791
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1990 İstanbul/ Üsküdar doğumluyum. Şu anda lise öğrenimi görmekteyim. Kendimi kişisel gelişim konusu..