Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '19

 
Kategori
Spor Eğitimi
 

Güreşçi İrfan Alpat ile...

   Tokatlı  Güreşçi Hemşerimiz İrfan Alpat. “İyi bir güreşçi edepli ahlaklı olmalı kişiliğini hiç bir zaman kayıp etmemesi lazım”

SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ? hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?

İRFAN ALPAT- Ben İrfan Alpat, Tokat Turhallıyım. Bursa’ da oturuyorum 17 yaşındayım lise öğrencisiyim . ilk okulu Celal Bayar İlk Okulunda, Orta Okulu  Nezir Gençer  Ortaokulumda okudum. Liseye Öztimurlar Meslek Lisesinde devam ediyorum. Güreşciyim.

SORU-Güreşe başlama hikayenizi anlatır mısınız?

İRFAN ALPAT- Güreşe amcam olan Osman Alpat sayesinde başladım. Güreşci olmamı istiyordu . Beni götürdü. Bu spor dalına çok ısındım zor ve yorucu olmasına rağmen bu sporu sevdim.

SORU-Bugüne kadar  hangi başarılar elde ettin?

İRFAN ALPAT-7 kere Bursa Şampiyonu , 9 kez bölgelerarası şampiyonluğum ,Türkiye 5.liği yağlı güreş in olimpiyatı olan Kırkpınar’da minik 1,  3. teşvik 2 boy 3. lüğü , Tokat Yıldızlar Karakucak Türkiye 2.liği Bursa uluslararası 2.liği gibi başarılar elde ettim.

SORU- Bu sporda nereye gelmek istersiniz?

İRFAN ALPAT- Memleketim olan Tokat’a baş pehlivan olup altın kemer kuşanmak isterim Avrupa dünya olimpiyat şampiyonluğu olmak hedeflerim bu hedefler doğrultusunda çalışmalarıma devam ediyorum.

Soru-İyi bir güreşçi nasıl olmalı sizce?

İRFAN ALPAT- İyi bir güreşçi edepli ahlaklı olmalı kişiliğini hiç bir zaman kayıp etmemesi lazım.

SORU-Bu sporun size kattıkları neler oldu?

İRFAN ALPAT- Spor hayatıma girince derslerim iyi oldu okul hocalarımın gözüne girdim akrabalar arasında saygınlık kazandım.

SORU-Soru spor  öğrenilecek bir şey mi yoksa yetenek işi mi?

İRFAN ALPAT- Spor  öğrenilecek bir şey . Tabii ki yeteneği de olmalı insanın.

SORU-Bu sporda  örnek aldığın insanlar kimler?

İRFAN  ALPAT- Örnek aldığım güreşçiler  Memiş Katmerlikaya ve Tuncay Yakışan’dır.

SORU-İyi bir güreşçi olmak isteyene ne önereceksiniz?

İRFAN ALPAT- İyi güreşçi olmak için ilk önce disiplin olmalıdır uyku düzeni yemek dinlenme bunların hepsini disiplinli bir şekilde yapmamız gerekir

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..