Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Güzel kuşum

Tutulmuşum ben sana

Şansım yok aşktan yana

Söyle derdini bana

Taptığım güzel kuşum

Bülbül desem değilsin

Sesini kimler bilsin

Gelip gözyaşim silsin

Sevgili güzel kuşum

Koşmaktan yorulmuşum

İnan ki vurulmuşum

Her geçenden sormuşum

Seni taptığım kuşum

Sesin kulaklarımda

Yanağın yanağımda

Öttükçe dudağında

Öldürüyorsun kuşum

Bildim bileli seni

Aldatmadın hiç beni

Giydir bana kefeni

Yalvarıyorum kuşum

Kuşlar çabuk göçermiş

Sevdiğini seçermiş

Habersizce gelirmiş

Bekliyorum gel kuşum

Ansızın gel bir gece

Öt yanımda gizlice

Kalalım hep öylece

Olmaz mı güzel kuşum

İstanbul ve Ankara

İki kuş almış yara

Neden bahtımız kara

Sorarım güzel kuşum

Karşilıklı uçalım

Beraberce coşalım

Mutluluğa koşalım

Benim biricik kuşum…

Metin GÜNAL

 
Toplam blog
: 24
: 232
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

1939 Ankara doğumluyum... Halen Ankara'da yalnız yaşamaktayım... Bir kız bir erkek çocuk babasıyım....