Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '07

 
Kategori
Eğitim
 

Güzelliklerle dolu bir dönem...

Güzelliklerle dolu bir dönem...
 


Güzelliklerle dolu bir dönem...

Okulların açılmasıyla beraber, eğitim ve öğretim ortamı da hareketlendi. Hazırlıklar ve alışverişler tamamlandı. Ders zilleri çaldı. Ödevler verilmeye, sınavlar yapılmaya başladı. Tüm bunların başlamasıyla beraber eğitimcilerin yaşamları da yaz aylarının rehavetinden sıyrılıp birden bire hız kazandı. Bu hız içinde bizler de bildiğimiz ve inandığımız doğrultuda yeni görevlerimize planlanan şekilde başladık. Başlamamızla beraber önümüzde fenerlerini yakıp bize yol göstermiş ve halen göstermekte olan tecrübeli, saygın ağabey ve ablalarımız, arkamızda taptaze ışıklarıyla bizi izleyen kardeşlerimizle birlikte kendimizi yine eğitim ve öğretim camiasının aydınlanması gereken yollarının ortasında bulduk. Büyük bir azim ve istekle koyulduğumuz bu yolda hızla ilerlerken gün gelip savaşacağımızı ve yorgun düşeceğimizi, gün gelip sevgiyle hız kazanacağımızı biliyoruz. Kendimizi her geçen gün çoğaltarak ve ışık gücümüzü artırarak etrafımızdakileri aydınlatmaya devam etmemiz gerektiğine inandığım bu yola baş koymuş tüm yolcu ve mürettebata sağlık, başarı ve huzur dolu bir dönem diliyorum...

 
Toplam blog
: 12
: 3728
Kayıt tarihi
: 19.03.07
 
 

1966 Ankara doğumluyum. Ortaokul ve Liseyi TED Kayseri Koleji'nde tamamladım. Gazi İngilizce Öğretme..