Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

H&M deki sanal "deneme kabini"

H&M deki sanal "deneme kabini"
 

 

Yaklaşık 1 sene evvel, bir öğlen Tosun Paşam beni cepten aradı "Sana akşam sürprizim var, çok sevineceksin" dedi. Bende akşama kadar heyecanla beklediğimi hatırlıyorum. 
 
Akşam eve geldi ve bilgisayarı açtı dedi ki; mankenlerin üzerinde kıyafet kombinlerini yapmak ister misin. 
 
Benim gözlerim açıldı nasıl yani dedim ? 
 
Stil danışmanlığı yapmak istiyorsun ya, şimdilik mankenlerin üzerinde yap dedi ve bana bir site gösterdi.
 
Sitede , her tende her ırktan mankenler hepsi bir içim su :) veee çeşit çeşit kıyafetler, ayakkabılar, aksesuarlar gırla.
 
Aylarca bu programla oynadım, sanki deli gibi para kazanıyor muşçasına o mankenleri gözlerim kızarana kadar giydirdim.
 
Program yazılımı yapan arkadaşımızın dediğine göre bayağı pahalı ve zor bir sistemmiş. Acaba önce hangi marka bunu kendine uygulayacak derken.
 
Fakat bu sabah ne göreyim, H&M bu sistemin aynısını yapmayı becermiş!
 
H&M sitesine giriyorsunuz, ürünleri istersen dene diyorsunuz ve sistem sizi "Deneme Kabinine" yönlendiriyor.
 
Her şeyi sanal alemden yapan bizler artık ne ürünler çıkmış, üstümüzde nasıl görünür derdini oturduğumuz yerden düşüneceğiz.
 
Hadi ne duruyorsunuz girin H&M' in sitesine sizde bir kombin yapın kendinize :)))
 
Toplam blog
: 48
: 574
Kayıt tarihi
: 07.09.12
 
 

Kişi iç farkındalığını tam olarak keşfetmelidir ki, ruhunu yansıtan renklere ve stile sahip olabi..