Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Haberin olsun…!

Haberin olsun…!
 

Haberin olsun artık bitti

Kalmadı sana da çaldığın devran

Benden uzaksın artık hem de çok uzak

İstemem şimdi senin olsun koca evran

Ateşe yaptım resimlerini

Dumanında isim kaldı

Sıla dedim her doğan günün adına

Zaman tuttu umutlarımı

Kaderimin yolunda işlendi adın gurbet

Ulaşamadığım kısacık ömrümde

Koşmaya doyamadığımdın sen hasret

Şimdi kayıp bir resimde silinmiş gölgeyim

Sense acılarımın

Bitmeyen sancılarımın son kapısı

Sonbaharım diyemiyorum

İlkbaharlarımı çalmıştın benden

Yorgun vakitlerin son zamanıymış bu

Acılarım göğün selinde yıkadım seni

Sen se adım adım büyüyorsun

Otururum bir çınar yorgunluğunda

Yalnızlığım demlenirken Umudun gölgesinde

Mazinin düşlerini seyrediyorken

Gözlerimde yalnızlığının adı var şimdi

Aklımın karışacağı çağları geçtim

Karadan akı aldım da seçtim

Ayrılığın gömleği artık har

Sen geldikçe aklıma

Üşüyüp sevdanı giydim
 
Toplam blog
: 10
: 284
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

ADI SOYADI: FERİHA CEYLAN BİYOGRAFİ: Aşık şiirinin beşiği; Karacaoğlan'ın sazının Toros rüzgarlar..