Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '06

 
Kategori
Sinema
 

Hacivat Karagöz neden öldürüldü?

Hacivat Karagöz neden öldürüldü?
 

"Hacivat Karagöz neden öldürüldü?" filmini ilk sinemada izlemiştim. Bazı şeyler, benim kadar sizin de dikkatinizi çekmiştir. Bu filmin izlenme oranları nasıldı bilmiyorum. İzlerken eğleniyorsunuz ama gereğinden fazla hayali olmuş sanki.

Bizim yıllardır izlediğimiz Hacivat ve Karagöz'den çok farklı. Beğendim güzel bir filmdi, ancak bu filmde ki olayları yazan anlatan sadece hayal gücüne mi dayanmış bilmiyorum. Kadro o kadar güçlü ki filmde bazı aksaklıklar sezinlenemiyor. Haluk Bilginer Türkiye'deki tartışılmaz şekilde iyi oyunculardan birisi. Beyazıt Öztürk'te büyük bir hayran kitlesine sahip ,sempatik bir oyuncu. Böyle olunca ister istemez film her yaştan insana hitap ediyor.

Ancak merak ettiğim şeyler var;

O devirdeki genç kızlar neden bir şehri korumak üzere görevlendiriliyorlar böyle bişey varmı?

Ve bu genç kızlar neden Zeyna tarzı elbiseler giyiyorlar?

Bu filmdeki olayların gerçek veya hayal ürünü olduğu neden belirtilmiyor?

Tabi genele bakıldığında oldukça ilginç ve ilgi çekici bir film, izlemeyenler mutlaka izlesin bence.

 
Toplam blog
: 19
: 954
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Evet kendimden bahsetmeliyim. Ben 22 yaşında bir üniversite öğencisiyim.. Her genç kız gibi tabi ki ..