Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Hadi bakalım!

Seni hiç sevmedim Recep Tayyip!

Ben seni hiç sevmedim amma,

milletim hep sana oy verdi!

Sana nasıl oy verdiler bilmiyorum,

bana kalsa pabucumu vermem Recep Tayyip!

Hadi oy verdiler;

''EVET'' te dediler!

Hani neye EVET dediklerini bile bilmiyerek oy verdiler desek de,

referandumu da kazandın RECEP TAYYİP!

Bravo,

Tebrikler!'

Demek ki daha fazla DEMOKRASİ,

daha fazla ÖZGÜRLÜK!

Haydi Recep Tayyip;

Dokunulmazlıklar kaldırılsın!

Partiler Padişahlık sistemiyle yönetilmesin!

Seçim sistemi demokrat olsun!

Baraj düşsün!

Recep Tayyip,

Seni hiç sevmiyorum

Ama önerilerimi yerine getirirsen

sana ''DELİKANLI'' diyeceğim!

ADAM gibi ADAM diyeceğim!

 
Toplam blog
: 35
: 484
Kayıt tarihi
: 03.07.06
 
 

Yaklaşık 25 yıldır acenteci, otelci, tur operatörü olarak turizm sektöründe görev yapmaktayım. Doğal..