Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Hadiseyinüvis!

Hadiseyinüvis!
 

Kuzeyi ihmal etmişiz sevgili arkadaşlarım!

Hadise birinci olamadıysa sebep budur!

Kuzey yarımküreden oy alamadığımızdan birinci olamadık! Kuzey yarımküreyle iyi komşuluk ilişkilerini geliştirmeliyiz!

Soğuk insanlardır biliyorsunuz! En az on dakika ısınmasını beklemek lazımdır! Jikleyi de açık bulundurmak lazım ayrıca! Yoksa mazallah akünüz biter!

Teknik terimlerlerle konuya girmem daha kolay anlaşılsın diyedir! Mahalli terim de kullanabilirdim ama her mahalle bir değil ki?

Seferberlik ilan etmeliyiz! Avrovizyon yarışması olduğu günlerde oy alamadığımız ülkelere indirimli seyahatler tertip etmeliyiz! Kültür ve Turizm Bakanlığımız buna önayak olabilir! Her gidene birer cep telefonu da verilir gideri de örtülü ödenekten karşılanabilir!

Şimdi bu lafıma laikler kızacak!

“ Ne demek örtülü ödenek? Ülkemizin çağdaş uygarlık seviyesine tam çıktığı bu dönemde yeniden ortaçağ karanlığına mı gideceğiz? “

Bunlar boş laflardır. Tarihten yoksun bilgilerdir! Bir kere ortaçağı bizim Fatih kapadı!

“Ey Osmanlılar! Bundan sonra Ortaçağ yok! Herkes istediği gibi giyinebilir! Ben de hanımlarımı Frengistandan giydiriyorum !” Demiştir!

Tekkeleri, zaviyeleri ve özellikle Manastırları kapadı!

Bilinmez bunlar!

Neymiş atını denize sürmüş! At deniz mi görmüştü o zamana kadar? Suyundan içecekti! Hocanın fıkrasını okumamıştı tevekkeli! (bu kelimeyi bu sitede ilk ben kullandım!)

Kuzey yarımkürede meşhur köyler vardır arkadaşlar!

Biri de Trömsö!

Halkının yüzde doksanbeşi kıyı balıkçılığı yapmaktadır! Kimse kimseye ne iş yapıyorsun diye sormaz bizdeki gibi! İthal uskumru yakalarlar (!)

Kuzeyi kazanmak istiyorsak köylerine kadar girmeliyiz arkadaşlar! Burada onu demek istedim!!

Girip çıkamayanlar olmuşsa da o eskidendi! 15 Eylül 2005 bir daha gelmez!!

“Not: Bu yazımda katkısı bulunan Hadise’ye ve özellikle G.S’ ye şükranlarımı sunarım!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..