Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '17

 
Kategori
Haftasonu
 

Hafta sonu için çim terapisi

Hafta sonu için çim terapisi
 

Ah İstanbul İstanbul, doğrusu şu ki yaşanmazsın ama çok güzel gezilirsin. Havalar güzelleşti AVM ler sarmıyor insan vücudu doğa istiyor, yeşillik istiyor, çimlere basmak istiyor bunun için biz de fırsat buldukça atarız kendimizi çimlere, yalın ayak toprakla haşır neşir oluruz tüm negatif enerjileri bırakırız oracıkta. Toprak her türlü iyi geliyor insana. Üstünde çıplak ayak yürüseniz de, ekip biçseniz de... Terapi gibi, kokusu bile çok şey hatırlatıyor insana. Çocukken böyle büyümüşüz sabahtan akşama kadar kir pas içinde çamura batar öyle girerdim eve, parkta kimsenin annesi izin vermezdi toprakla oynamalarına benimki yemediğim sürece her türlü oynamama izin verirdi. Bilirdi zarar gelmez topraktan, su var sabun var çok şükür :) İstanbul da da hiç yoktan iyidir denecek kadar park ve yeşillik mevcut. Polonez köy tabiat parkı, Maçka parkı, gülhane parkı, Emirgan parkı, Otağtepe parkı, Fenerbahçe parkı, Göztepe parkı vs... Hepsi huzur bulmak için ideal yerlerden. Bir termos çayla çimlere serilip kitap okuyarak dergi karıştırarak ya da güzel sohbetlerle muhteşem vakitler geçire bilirsiniz. Bir hafta sonu bunu deneyin müptelası olabilirsiniz benden söylemesi. Çimlere uzanıp kuşların sesine kulak verşn. Gökyüzünü bulutları seyredin hatta fotoğraflayın. Ağaçların yapraklarını izleyin harika fotoğraflar barındırıyor o dallar. Fotoğraf çekmeyi sever misiniz? Ben bayılıırım... Her zaman her anımı ölümsüzleştirmeyi seviyorum. Eski resimlerime videolarıma bakarken vay be demeyi, vay be bunu ben mi çekmişim, bir daha gidelim, saçlarım daha uzunmuş ya da kısaymış o zaman şöyleymiş o zaman böyleymiş demeyi seviyorum... Huzur bulmak istediğiniz her yerde evet ama doğanın verdiği huzur paha biçilemez benim için...

Sizler huzur bulmak için neler yapıyorsunuz ?

#ruhumunsöylemlericumartesi hashtagi ile ölümsüzleştirdiğiniz huzur dolu fotoğraflarınızı instagramda benimle paylaşabilirsiniz.

instagram adresim : ruhumunsoylemleri

Sevgiler... 

 

 

 
Toplam blog
: 8
: 246
Kayıt tarihi
: 08.04.17
 
 

Geziyorum, görüyorum, eğleniyorum, çekiyorum, paylaşıyorum ve blog yazıyorum. Ne gezmekten vazgeç..