Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Siyaset
 

Haham'ın ardındaki Müslümanlar!

Haham'ın ardındaki Müslümanlar!
 

Haham'a soracaklarmış..


O da ne?
Flaş Flaş Flaş diyor gazeteler...
Açıp okuyorum.
Tanıdık bir yüz.
Kim olsa gerek?
Bizim Zekeriya Öz bey!
Hangisi demeyin.
Hani şu meşhur olan savcı...
Akp nin destekleri ile yapılan darbe karşıtı seminerlerde medyanın kameralarına yakalanıp ortalıktan kaybolan, sonra da kazı çevirip, burada olmam gayet normaldir diyen Öz...

Siyasete karışmamış Öz, Özünde kalmış Öz...
Lafı uzatmayayayım...

Efendim kendileri Tuncay Güney denen zat-ı muhterem-i haham'a sorulmak üzere 37 soru hazırlamış.
Güney hazretlerine bu sorular sorulacak yanıtları alınacakmış.
Lakin Kanada'ya gönderilecekmiş sorular, Tuncay hazretleri buraya teşerrüf etmeyeceklermiş...

Peki soruların içeriği ne ?
Medya açıklıyor Zekeriya Öz bey şu soruları soracakmış.

- Veli Küçük’ün Kısmetim1 gemisindeki uyuşturucu ile ilgisi nedir?

- Ergenekon’un PKK, Hizbullah, DHKP-C ile ilişkisi nedir?

- Özdemir Sabancı suikastının Veli Küçük’le bağlantısı var mı?

- PKK’nın kuruluşunda Doğu Perinçek’in ne gibi bir katkısı oldu?

- Bayık ve Karayılan’ın kaçışında Küçük’ün rolü var mı?

- “Yeşil” Kod adlı Mahmut Yıldırım’ın Ergenekon örgütünde rolü var mı?

- Eşref Bitlis, Mumcu, Ersever suikastlerinin Ergenekon’la bağlantısı var mı?

Soruların toplamı 37 adetmiş...

Peki sayın savcı bu soruları canlı yayında kendi ağzıyla
- Bana işkence yaptılar, Romayı kim yaktı diye sorsalar bendim diyecektim.
diyen birisine mi soracakmış ?

Madem sayın savcı Güney beye sorakmış,
ben de sayın savcıya sormak isterim,
- Bu Tuncay Güney denen şahıs müneccimmidir ki bunları bilsin ?
- Tuncay Güney denen beyefendi bu olaylar esnasın da oradamıymış ki yanıtlar kanıt olacak ?
- Romayı da ben yaktım diyebilecek bir insan, bugün sağlık kuruluna girse aklı dengesi yerinde değildir raporu alabilecekken, siz hangi akla hizmet kendilerine bu soruları yöneltmektesiniz ?
- Tuncay Güney 'den başka eliniz de bir kaynak yok mu ki, bir dediği bir dediğine uymayan birini kaileye alıyorsunuz ?
- Elinde 2-3 çuval içinde doğruluğu kanıtlanmamış dosyası olan herkeze bu sorular sorulacak mı ?
- Türk adaleti ve hukuku bu kadar acz içindemidir ki, kala kala içeride ki insanların kaderi bu insana kaldı ?
- Tuncay Güney beyefendi, bu sorular karşısında evet bunları yapan Ergenekondur deyince, dava sonuçlanmış mı olacak ?
- Koskoca iddaanamenin dayandığı tek tanık kendisimidir ?
- Kendisi tanık ise, neye tanık olmuştur ? Kimin yanında hangi eyleme katılmıştır ?
- Kendisinin 4 video kasedi çekilmişken, neden Fettulah Gülen hakkında ki iddaaları gizlenmiştir ?
- Neden tarikat bağlantıları ve icraatleri al aşağı edilmiştir ?
- Veli Küçük'ün kısmetim1 gemisin de ki uyuşturucu ile ilişkisini soruyorsunuz da, Mir beye tırında ki uyuşturucu iddaasını neden sormuyorsunuz ?
- Madem vatanı, milleti bu kadar çok seviyorsunuz, neden Deniz Feneri davasını masaya yatırmıyorsunuz ?
- Kanunlar, el konulan her CD-DVD, depolama aygıtı ve bilgisayar harddiskinin, bir adet kopyasını anında göz altına alınan kişinin avukatına teslim edilmeli, yoksa delil olarak sayılmaz derken. Sizler bu verileri nasıl oluyor da iddaanameye koyuyorsunuz ?
- Zanlı evine yapılan baskınlarda, zanlının avukatı ve kendisi yokken nasıl arama yapabiliyorsunuz ?
- Hiç bir şekilde kötü ellerin zanlının evi veya meskenine karartıcı deliller koyabileceğini düşünmüyormusunuz?
- İddaanamede, Mumcu cinayeti dış güçler tarafından işlendi denirken, siz neden Güney beye bunları sormuyorsunuz ?

Daha çok sorum var ama vaktim yok...
Eee kusura bakmayın sayın Savcım, sorana sorarlar...
Hani Demokratik Türkiye için elinizden geleni yapıyorsunuz ya, bende demokratik hakkımı kullanıp sorayım dedim.
Ben kimsenin avukatı değil, hakkın adaletin avukatı olma derdindeyim.
Beynimin bana sorduklarını sizlerle paylaşmak istedim.
İrdelemek, sormak, soruşturmak, demokratik hakkı kullanmak suç ise,
evet ben suçluyum....
Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..