Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Hainliğin bir sınırı yok mu?

Dün gece saat 10:30 ... birden telefonum çalmaya başladı... Hiç sevmem gece çalan telefonları...Hep bir kötü haber getirecekmiş gibi gelir... Ablam.. Güngören'de patlama olmuş nerdesin ? Ne patlaması ? Nerde ne zaman ? NEDEN ?

İlk iş gittim televizyonu açtım ilk olarak 8 ölüyle verildi haber ve 30 yaralı diyorlar hiçbir görüntü yok... sadece telefon bağlantılarından gelen sesler.. İnsan böyle durumlarda evinde sağ salim olduğuna bile şükredemiyor... Hani aklıma orda bir yakınım bir arkadaşım var mı sorusu bile gelmedi... Allah'ım bu ne dedim bu hainlik neden? Bu insanların suçu neydi.. Vahşet ve savaş görüntüleri gibiydi... Hani bize uzak diyarlarda yaşanan ve yanlızca haberlerde izlediğimiz savaş görüntüleri bunlar... NEDEN ?

Bir yaz akşamında ailesiyle yada arkadaşıyla biraz hava almak istemelerimiydi ölmelerine neden... Bu nasıl bir saldırı.. Çoluk çocuk genç yaşlı dinlemeden... Üstelik daha çok insana zarar vermek için planlı yapılmış bir saldırı... ben takılmışım ekran karşısında NEDEN ?

Şimdi ölen insanlarımızın sayısı artmakta... Yaralı kurtulanlarsa hayatları boyunca taşıyacaklar bu izleri... Bu vahşet bu hainlik bu katliam neden yapıldı ne için... Benim aklım almıyor... Beyinleri yıkanmış insanların hiç düşünmeden kendilerine sardığı bombalarla kendi ipini çekerken çevresindekilere de zarar vermek beyinsizliğini anlayamıyorum... Anlayamadığım için de NEDEN NEDEN diye sayıklıyorum...

Bu ve bunun gibi patlamalarla birşey elde edemeyeceksiniz... Canımız yanacak elbet... İçimiz acıyacak... Lanet edeceğiz siz ve sizin gibi düşünenlere... Ama biz burdayız... Gitmiyoruz hiçbir yere...

"Biz dogrudan dogruya millet severiz ve Türk milliyetçisiyiz. Cumhuriyetimizin dayanagi Türk toplulugudur. Bu toplulugun fertleri ne kadar Türk kültürüyle dolu olursa, o topluluga dayanan cumhuriyet de o kadar kuvvetli olur." Atatürk

Ölenlerimizin yakınlarına başsağlığı yaralılarımıza da acil şifalar diliyorum... Geçmiş olsun ...İnşallah geçer Türkiye...

 
Toplam blog
: 6
: 1155
Kayıt tarihi
: 22.07.08
 
 

Üniversitenin Muhasebe Finansman bölümünden mezun olsam da okuduğum ve sevdiğim yazılar ve şiirler i..