Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Hala Sana...

Hala Sana...
 

Saat gece yarısı..

Hava ayaz...

Biliyor musun bu gece aylar sonra ilk defa burnum üşüdü...

Sensiz kaldığımdan beri ilk defa..

Her cümlemde üç nokta var...

Sanki sana söyleyeceklerim hiç bitmeyecekmiş gibi...

Giden bendim, her şeyi bir kenara atıp sırtını dönen bendim...

"Pişmanım" diyemem...

Böyle olmalıydı, çünkü sen hiç çabalamadın...

Gurur mu bu?

Hayır....

Ben senin sevgine olan inancımı yitirdim, kırıldım, paramparça oldum...

Güvenim kalmadı aşka...

Şimdilerde yalnızım, sana sırtımı döndüğüm zamankinden daha yalnızım...

Dört duvar arasındayım ve aile yok, dost yok...

Birbaşımayım..

Sensizliği bu yüzden bu kadar çok hatırlıyorum galiba...

Ben geçmişteki, o aşık olduğum zamandaki seni özledim...

Şimdi gelsen de istemem...

Çünkü biz bittik.....

Özlesem de, 

Durup durup hatırlasam da,

Hala sana yazsam da;

BİZ BİTTİK...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..