Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
Haber
 

Halis ağa "bal ayında"

Halis ağa "bal ayında"
 

Halis ağa 'bal" ayında.


Halis Toprak "Bal'ayına" çıkmış.

Adana'lı ünlü işadamı, Toprak Sanayii'nin en ön'de gideni Halis Toprak geçenlerde evlenmişti ya. Hani, kendisinden 54 yaş küçük 17 yaşındaki bir kızla evlenivermişti aniden.

Halis ağa "o" telaşlı günlerde yeğenini kaybetmişti...

Yeğeni Mehmet Emin Toprak, ofisinde çıkan bir yangında ve çok genç yaşında hayatını kaybetmişti. Hatırladınız mı.? (Ben hiç unutmadım da...)

Yeğen Mehmet Emin Toprak'ın toprağa verilmesinin ardından nikah kıyılmıştı.

Halis ağa, kendisinden 54 (elli dört) yaş genç olan on yedi yaşındaki bir kızı kendisine "eş" olarak seçip, kızın ana babasının da rızası alınarak evlenmişlerdi.

Halis ağa genç eşi ile balayına çıkıyormuş. 2009 Eylül ayının 18.ci günü yurda döneceklermiş. Bana pek kısa bir "balayı" gibi geldi. Balayının niye bu kadar kısa kesildiğini anlayamadım doğrusu. 17 yaşındaki gencecik bir kız çocuğu, seyahat etmekten hoşlanır diye düşünüyorum. Belki de eşinin "işleri" dolayısıyla yaklaşık bir haftalık "balayına" razı oldu kimbilir?

Az daha yazmak istediğim "esas'ı" unutacaktım.

Halis ağa ve eşi, "bal haftalarını" Nice'de geçireceklermiş.

Nice: Fransa'nın güneyinde bir sahil şehriymiş.

Haberi ilk duyduğumda bu önemli yeri, "Lice" olarak algılamıştım...

Lice: Diyarbakır'ın bir ilçesi oysa.

Nice... Lice. Benzemiyor mu bu iki kelime? Ya da ben benzettim oldu...

Resim internet kaynaklıdır.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..