Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '18

 
Kategori
Söyleşi
 

Halis Kuralay'ın Eğitim Semineri

Halis Kuralay'ın Eğitim Semineri
 

Seminerimizden


Türkiye Beyzay Derneği eski genel başkanlarından Halis Kuralay, İzmir Beyazay’da “hakkın hakkını vermek” konulu bir söyleşi gerçekleştirdi.

İstanbul Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdür Yardımcısı olan Yazar Halis Kuralay; toplumun engelliler, engellilerin de toplum üzerinde hakları olduğunu belirtti. En küçük bir iş için insanımızdan yardım isteyen engellinin, bunun bir hak meselesi olduğunu unutmayıp teşekkür etmesiyi unutmaması gerektiğini vurguladı. Hesaba katılmadıkları, ihmal edilmeleri sebebiyle engellilerin yaşadıkları mağduriyetlerin de kul hakkına girdiğinin altını çizdi. Kuralay devamla, “Bir insanı harcamak için çok çabaya gerek yok, kalp kırıcı bir söz yeter. Fakat bir kişiyi kazanmak kolay depğildir, uzun zaman harcamak gerekir. Bir zora talip olmalıyız” dedi. Kul hakkı çok konuşulmaktadır ve önemlidir elbette. Ancak unutmamak gerekir ki, asıl ve gerçek hak sahibi Allah’tır diyerek sözlerini tamamladı. 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..