Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '18

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Hallediverin Gari

Hallediverin Gari
 

Salih Arıkan


Devletin işleyişi yazı iledir. Kursunuz var mı yok niye göre söylüyorum bana yazılı bir başvuru olmadığı için.

Bir arkadaşım aradı. Şöyle bir sorun var. Vekile söyler misin? Bende hayır söyleyemem dedim. Neden söyleyemem. Çünkü bana yazı göndermen gerekir. Sorunu dayanaklarınla birlikte göndermen gerekir. Adam bana soracak kim bunu istiyor nereden belli eee bana söyledi olmaz. Bende kamuoyunu etkileme yöntemlerini anlattım yazılı olarak ilgili kişilere başvuru yapmak gerekir. E sen deyiver e sen söyleyiver deyince kusura bakma yalanda söylemem ama sen bana yazı göndermesen hiç kimseye bir şey söylemem.

Belki doğrucu Davutluk ta doğru değil ama üç günlük dünyada fırıldak olmayı tercih etmiyorum. Beğenmeyen küçük kızını vermesin.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..