Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Halüsinasyon

Mahçup hissediyorum kendimi sana karşı sevgilim,

Her elime alışımda telefonu vazgeçiyorum numaranı çevirmekten

Kulak memelerim kızarıyor söyleyeceklerimi düşünürken

Söz arıyorum, en doğrusu hangisi seçemiyorum, saçmalıyorum..

İçinde yüzdüğüm bi matrix ve debelendikçe her yerime bulaşan sıvısı gibi

Sözcüklerin arasında kaybolan duygularımın esamesi okunamıyor bu yüzden,

Ben de buradayım heeyy, diyen bi yürek var ama duyulmuyor ki sesi

Ürkmüş hayvanın nefesi gibi içten ve hırıltılı geliyor onun da sesi,

Boğazımın boğumlarındaki düğümlere takılıp düşüyor sözcükler

Ve bitürlü seni seviyorum diyemiyorum anasını satayım..

Aşk, dilimin basiretini bağlayan görünmez bir ip olsa gerek,

Konuşmaya çalıştıkça saçmalayan, kelimeleri birbirine karıştıran

Her şeyi elime yüzüme bulaştıran lanet olası bir halüsinasyon görüyorum,

Kurtulmak istiyorum bu durumdan, yardım et sevgilim

Tut elimden, uzat elini michelangelo’nun tablosundaki gibi..

Ulaş Tuzak

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..