Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '10

 
Kategori
Siyaset
 

Hancı işçi yolcu siyasetçi...

Hancı işçi yolcu siyasetçi...
 

Şu iki gündür hangi mendebur isimle anarsanız anın bir grip oldum ki dostlar yatağa bağlandım. Sizlere şu satırları yazarken öylesi halsizim ki.

Dinleniyorum ki çok ta alışık değilim hep kendi işimi kendim yapmaya alışmış olan ben yatağa bağlanmak, işkence…

Berbat ötesi bir durum.

Hastayım ama kulağım tvde.

Nasıl olmasın ki?

Tekel işçilerinin hali harap.

Tekel işçileri için hiçbir artı olmayacağını söylemiştim.

Dediğim çıktı.

AB baskısı olmasa bu görüşmede olmayacaktı ya neyse.

Maliye bakanı merhamet göstermiş

Amannnn efendim ne büyük lütuf.

Kapitalist düşünceyle yol alan bir maliye bakanımız var, ne güzel!

Bugün başbakanımız Türkiye yolgeçen hanı değil diyor.

Bunu kim için diyor?

Ülkenin işçisi için diyor.

Sayın başbakanım ;

Hancı olan işçi, memur, emekli, çiftçi, bu ülkenin emekçisi; yolcu olan siz siyasetçilersiniz.

Kulağınıza küpe olsun .

Onlar sayesinde varsınız…

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..