Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '10

 
Kategori
Magazin
 

Hande'nin "Bence"si

Hande'nin "Bence"si
 

Aç aç oku...


Hande Ataizi hayatını kitap haline getiriyormuş.
Adı, "Bence" olacakmış.
Yani Hande'ce...

Yaşadığı her şeyi tüm ayrıntılarıyla anlatacakmış.
- 'Bence' de anlatsın...
Yoksa neyle dolacak kitabın o kadar sayfası...

'Hande'nin kitabında neler olabilir' diye düşündüm...
- Şeytanın işi yok ya, aklıma getirdi.

"Bursa doğumluyum, 2010 Eylül 2'de 38. yaşgününü kutlayacağım"ı dese, bir sayfa tutmaz.
Hadi tuttu diyelim...
Sayfa 'bir'

"Babam mimar, annem psikiyartist" dese, dedelerini de eklese...
Sayfa 'iki'

"Ben aslında İÜ Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü mezunuyum" diyerek hocalarının öz geçmişleri de eklese...
Sayfa 'üç'

Filmografisi 20 gibi.
Herbirine birer sayfa...
Etti 'yirmi üç'

"Altından portakalım var" dese mum kokusundan bahsetse...
Sayfa 'yirmi dört'

Oyunculuğa neden ara verdiğini uzun uzun anlatsa...
Sayfa 'yirmi beş'

Puro keyfinden sözetse...
Sayfa 'yirmi altı'

- Unutuyordum.
Şu dayak olayı vardı ya; Sevda Demirel'den.
Sayfa 'yirmi yedi'

''Benim hala umudum var. Günün birinde beni çok sevecek bir erkek bulacağım ve ondan tam 3 çocuk doğracağım"ı tüm umutlarıyla anlatsa...
Sayfa 'yirmi sekiz'

"45 Dakikalık evliliğinizden çıkardığınız ders nedir?" Sorusuna, "Kendinden başka kimseye güvenmeyeceksin şu hayatta" gibi özlü cevabını yazsa...
Sayfa 'yirmi dokuz'

Kitap bitti...
Hem de 15 yaprak olmadan...

............................

Başka ne olabilir dedim, hatta 'düşündüm bile'...
"Chris", "Didi", "Fazıl", "Fethi" "Mert", "Philippe", "Ralf" ve "Uğur" geldi aklıma. (Hem de alfabetik)

Benim bilmediğim veya unuttuklarımı da hesaba katarsak...
Yazabilirsin Hande, yeter ki kaç cilt olacağına karar ver.

- Bol fotoğraf ile bir de CD eklemeyi unutma...

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..