Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '12

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Hangi Gazeteyi, Dergiyi okuyalım ?

Hangi Gazeteyi, Dergiyi okuyalım ?
 

Malum olduğu üzere okuma sevmeyici bir toplumuz.

Çünkü okumacayı öğretmedik, öğretemedik, öğreteceğiz mi; sevmedik, sevemedik, sevemeyeceğiz mi?

Belki kısa bir süre sonra bunlar değişebilir; daha çok okumaca arzusu gelişebilir.

Gazete, dergi satışlarında az çok bir düşüş de var.

Çünkü insanlar artık internet üzerinden de gazete, dergi, kitap okuyabiliyorlar. Ne gereği var, bunlara para verip almacaya? Elinde taşımacası zor, sayfaları çevirmecesi zor. Bunları trenlerde vb. de çok yaşadım. Fakat bazılarınca okumak bir alışkanlık. Okumak istiyorum, ancak her zaman gazete, dergi, kitap almacayı düşünmüyorum. Az da olsa bir kararsızlık da var.

Sözü fazla uzatmayalım. Yetkili ve ilgili kişilerden yardım bekliyorum.

Hangi gazeteyi, dergiyi okuyayım?

 

Ramazan Gülsen

 

 

 
Toplam blog
: 205
: 266
Kayıt tarihi
: 10.06.12
 
 

Tekirdağ, 02.01.1961 doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Evli, 3 çocuk bâbâcânıyım. Türkçeci, muha..